کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

نفس کتابدارى، یک کار انسانىِ فرهنگىِ برجسته‌ است. از دوران نوجوانى، از اول سوادآموزى تا آخر عمر، انسان احتیاج دارد به کتاب؛ (مقام معظم رهبری)
----------------------------
آدرس کتابخانه:
چهاراه تختی، بلوار مفتح، تپه مصلی، کتابخانه مرکزی استان همدان
----------------------------
تلفن تماس با کتابخانه:
32646746- 32646747 - 32672012- و تلفن های داخلی با امکان تمدید تلفنی منابع به شرح ذیل است:
امانت و تمدید 255-266 - ثبت نام 250- کودک و نوجوان 260- نابینایان252- انتظامات 270- ریاست 262

ایمیل:
Centrallib@hamadanpl.ir
Centrallibhamedan@gmail.com
---------------------------
جهت گفتگوی آنلاین با کتابدار از طریق آیکون مربوطه در پایین صفحه(سمت چپ) اقدام نمایید.

بایگانی

کارگاه قصه درمانی و اثرات آن در رشد شخصیتی و معنوی کودکان، با حضور سیاوش کاظمی؛ از مربیان حوزه تربیتی کودک به عنوان مدرس کارگاه، والدین اعضای کودک، کارمندان و کتابداران کتابخانه مرکزی در سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان برگزار شد.

 رئیس کتابخانه مرکزی، هدف از برگزاری این کارگاه را بررسی قصه درمانی و تاثیر آن بر نگرش و رفتار کودکان و انتقال تجربه به کودکان از طریق قصه گویی و .... عنوان کرد.


در ابتدای این کارگاه، سیاوش کاظمی از مربیان حوزه تربیتی کودک به عنوان مدرس کارگاه ضمن بیان اهمیّت قصه‌گویی، اظهار داشت: «قصه درمانی» در کنار رویکردهای مختلف روانشناسی، کودکان را با فقدان‌ها، هراس‌ها و اضطراب‌ها آشنا می‌کند و به گونه‌ای غیر مستقیم و جذاب به کودکان نیرو و امید می‌دهد و در آنها تغییر ایجاد می‌کند.

کاظمی، بیان داشت: قصه‌ها به کودکان می‌گویند که در این جهان چگونه باشند و این فرصت را می‌دهند تا دیدگاه خود را نسبت به واقعیت تغییر دهند، به عبارت دیگر قصه‌ها ابزار تغییر باورهای آنها درباره خودشان است و همینطور تأثیرپذیری از شخصیت‌های قصه، به وسیله «تخیل»، اسباب تقویت قدرت فهم و بیان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان می‌شود.

در ادامه این کارگاه چند نفر از والدین تجربیات خود را در برخورد با فرزندان مطرح کردند و مربی کارگاه نقات قوت و ضعف هر یک از رفتارها را برای والدین بیان کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
کتابخانه مرکزی همدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی