کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

نفس کتابدارى، یک کار انسانىِ فرهنگىِ برجسته‌ است. از دوران نوجوانى، از اول سوادآموزى تا آخر عمر، انسان احتیاج دارد به کتاب؛ (مقام معظم رهبری)
----------------------------
آدرس کتابخانه:
چهاراه تختی، بلوار مفتح، تپه مصلی، کتابخانه مرکزی استان همدان
----------------------------
تلفن تماس با کتابخانه:
32646746- 32646747 - 32672012- و تلفن های داخلی با امکان تمدید تلفنی منابع به شرح ذیل است:
امانت و تمدید 255-266 - ثبت نام 250- کودک و نوجوان 260- نابینایان252- انتظامات 270- ریاست 262

ایمیل:
Centrallib@hamadanpl.ir
Centrallibhamedan@gmail.com
---------------------------
جهت گفتگوی آنلاین با کتابدار از طریق آیکون مربوطه در پایین صفحه(سمت چپ) اقدام نمایید.

بایگانی

در راستای ارتقاء توانمندی و مهارت‌ اعضای کتابخانه‌ مرکزی صورت گرفت: برگزاری پنج کارگاه آموزشی رایگان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، سیده 
منصوره حسینی شعار؛ رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، کتابخانه مرکزی اقدام به برگزاری پنج کارگاه آموزشی رایگان برای اعضاء و علاقمندان کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه آموزشی "مشاوره تحصیلی" ویژه متقاضایان شرکت در کنکور سال 97 باهدف توانمندسازی برنامه‌ریزی درسی جهت مطالعه، کاهش اضطراب امتحان، پیشگیری و رهایی از استرس، تقویت انگیزش تحصیلی در کتابخانه مرکزی برگزار گردید.
حسینی شعار گفت: این کارگاه باحضور بیش از30 نفراز دانش‌آموزان در دو گروه خواهران و برادان برگزار شد و عمادی مدرس کارگاه طبق سرفصل‌های از قبل تعیین شده، به ارائه مطلب پرداخت.
رئیس کتابخانه مرکزی همدان، ادامه داد: کارگاه آموزشی"خط بریل" نیز با تدریس علی چهاردولی؛ مسئول بخش نابینایان و با هدف آشنایی عموم با روش‌های مطالعه نابینایان و ارتباط مؤثرتر با افراد نابینا در بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی برگزار گردید.
وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی ابتدا تاریخچه خط بریل و زندگی نامه مخترع آن "لویی بریل" مطرح شد سپس شیوه‌های نگارش خط بریل و وسایل و تجهیزات آن تشریح گردید و شرکت کنندگان در پایان توانستند نام و نام خانوادگی خود را توسط ماشین تحریر بریل نوشته و بخوانند.
حسینی شعار، اظهار داشت: کارگاه آموزشی تایپ ده انگشتی به مدرسی عمران قربانی؛ کتابدار بخش امانت در محل سالن جلسات اداره‌کل به صورت عملی برگزار شد که با استقبال بی‌سابقه کاربران و سایر شهروندان از افراد نوجوان تا میانسال روبرو شد و کارآموزان به محض یادگیری رمزی حروف الفبا در صفحه کلید کامپیوتر، با راهنمایی مدرس این کارگاه به تایپ پرداخته و سوالات خود را پرسیدند.
وی افزود: کارگاه آموزشی پزوپزال نویسی توسط هادی محمدی از اعضای فعال کتابخانه و محقق در زمینه روش تحقیق تدریس شد که از اساتید افتخاری کارگاه‌های آموزشی این کتابخانه می باشد.
حسینی شعار گفت: در این کارگاه ساختار یک پروپزال پایان نامه از انتخاب موضوع تا منبع گزینی، همراه با شرح مثال‌های فراوان شرح داده شد.
رئیس کتابخانه مرکزی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی نیز توسط عمران قربانی در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد و در ادامه، 20 نکته که محققین و دانشجویان در نوشتن یک کار علمی همچون مقاله، پروپزال، پایان‌نامه و ... ملزم به رعایت آن هستند ارائه شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
کتابخانه مرکزی همدان

نظرات  (۱)

۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۴۸ دعوت به همکاری جهت کسب درآمد

سلام.

با توجه به وبلاگ مفید و زیبای شما

به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمد عالی دعوت می شوید.

در این سایت شرایط ویژه و منحصر به فردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

http://Dnis.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی