کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

نفس کتابدارى، یک کار انسانىِ فرهنگىِ برجسته‌ است. از دوران نوجوانى، از اول سوادآموزى تا آخر عمر، انسان احتیاج دارد به کتاب؛ (مقام معظم رهبری)
----------------------------
آدرس کتابخانه:
چهاراه تختی، بلوار مفتح، تپه مصلی، کتابخانه مرکزی استان همدان
----------------------------
تلفن تماس با کتابخانه:
32646746- 32646747 - 32672012- و تلفن های داخلی با امکان تمدید تلفنی منابع به شرح ذیل است:
امانت و تمدید 255-266 - ثبت نام 250- کودک و نوجوان 260- نابینایان252- انتظامات 270- ریاست 262

ایمیل:
Centrallib@hamadanpl.ir
Centrallibhamedan@gmail.com
---------------------------
جهت گفتگوی آنلاین با کتابدار از طریق آیکون مربوطه در پایین صفحه(سمت چپ) اقدام نمایید.

بایگانی

رئیس کتابخانه مرکزی همدان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای جذب حداکثری اقشار مختلف جامعه به کتاب، کتابخوانی و کتابخانه خبر داد.



سیده منصوره حسینی‌شعار؛ رئیس کتابخانه مرکزی همدان، از برگزاری جلسه نقد کتاب "شما که غریبه نیستید" نوشته؛ هوشنگ مرادی کرمانی و جمع‌خوانی کتاب "صوفی و چراغ جادو" با شرکت اعضای نوجوان کتابخانه و دبیری، لیلا عبهری و زهرا آقامیرزایی از نویسندگان استانی خبر داد

حسینی شعار ادامه داد: برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در کتابخانه و مدرسه و معرفی کتاب‌های خوانده شده توسط اعضا و دانش‌آموزان مدرسه از دیگر فعالیت‌های کتابخانه مرکزی در ماه گذشته بود که 10 تن از دانش‌آموزان و اعضای کتابخانه به معرفی کتاب در این نشست‌ها  پرداختند.

وی ادامه داد: برنامه «مدرسه در کتابخانه» در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی در چهار زنگ برگزار شد که زنگ اول به معرفی خدمات و منابع اطلاعاتی ویژه نابینایان، شیوه جانمایی منابع بریل و آرشیو‌سازی منابع صوتی و الکترونیکی اختصاص یافت، زنگ دوم شامل معرفی جدیدترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای ویژه نابینایان و کم‌بینایان بود، در زنگ سوم به برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه کودکان و نوجوانان پرداخته شد و در نهایت مسابقه تند‌خوانی خط بریل و جمله‌سازی با کتاب برگزار شد.

دیگر برنامه اجرا شده در بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی، جلسه بررسی و جمع‌خوانی کتاب مجموعه اشعار سید حمیدرضا برقعی؛ شاعر آئینی جوان کشور، با حضور تعدادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات در بخش نابینایان بود که مجموعه اشعار این شاعر به صورت کتاب بریل و کتاب صوتی در بخش نابینایان موجود است.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان، اضافه کرد: دیگر برنامه‎های کتابخانه شامل بازدید مقاطع مختلف مدارس، حوزه علمیه، کارکنان ادارات دولتی و برگزاری کارگاه آموزشی استفاده از نرم‌افزار سامان و جستجو در منابع برای کارکنان، دانشجویان، دانش‌آموزان و معرفی پایگاه‌های اطلاعاتی بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
کتابخانه مرکزی همدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی