کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

کتابخوانی یعنی عریض تر کردن زندگی

کتابخانه مرکزی استان همدان

نفس کتابدارى، یک کار انسانىِ فرهنگىِ برجسته‌ است. از دوران نوجوانى، از اول سوادآموزى تا آخر عمر، انسان احتیاج دارد به کتاب؛ (مقام معظم رهبری)
----------------------------
آدرس کتابخانه:
چهاراه تختی، بلوار مفتح، تپه مصلی، کتابخانه مرکزی استان همدان
----------------------------
تلفن تماس با کتابخانه:
32646746- 32646747 - 32672012- و تلفن های داخلی با امکان تمدید تلفنی منابع به شرح ذیل است:
امانت و تمدید 255-266 - ثبت نام 250- کودک و نوجوان 260- نابینایان252- انتظامات 270- ریاست 262

ایمیل:
Centrallib@hamadanpl.ir
Centrallibhamedan@gmail.com
---------------------------
جهت گفتگوی آنلاین با کتابدار از طریق آیکون مربوطه در پایین صفحه(سمت چپ) اقدام نمایید.

بایگانی

آغاز به‌کار «بخش دوم VIP» کتابخانه مرکزی همدان

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ

رئیس کتابخانه مرکزی همدان از آغاز به کار بخش دوم VIP در این کتابخانه خبر دادو اظهار کرد: این بخش با ظرفیت 80 نفر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، منصوره حسینی شعار با بیان اینکه امسال از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نام «سال خواندن» نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: ارائه برنامه‌های متنوع، با کیفیت و دارای جذابیت به عنوان محور برنامه‌های کتابخانه‌ مرکزی همدان قرار گرفته است.
رئیس کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه اصول کلی نهاد طی سال‌جاری بر ترویج و تبلیغ تجربه خواندن با تمرکز بر لذت خواندن و نیز بیان و نشان دادن سودمندی‌های خواندن است، گفت: تبدیل کتابخانه عمومی به پاتوقی برای خواندن و ارائه خدماتی مبتنی بر فضای کتابخانه مورد هدف ما خواهد بود.
وی افزود: در همین راستا کتابخانه مرکزی همدان، بخش دوم VIP (سالن‌های اختصاصی مطالعه) را همراه با امکانات ویژه در محیطی دلنشین و بر بام شهر همدان تجهیز و راه‌اندازی کرد.
حسینی شعار با بیان اینکه افراد می‌توانند با استانداردهای موجود این بخش در محیط آرام و راحت به مطالعه بپردازند، گفت: سالن مطالعه اختصاصی کتابخانه مرکزی، شامل اتاق‌های دونفره، چهارنفره، هشت نفره با ظرفیت کلی 80 نفر برای آقایان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امکانات این بخش شامل میزهای اختصاص تک نفره، کمد دیواری، جا لباسی، جاکفشی، اتاق استراحت، آبدارخانه و... است.
رئیس کتابخانه مرکزی همدان، با بیان اینکه قبلاً نیز سالن VIP در کتابخانه مرکزی همدان راه‌اندازی شده بود، افزود: این بخش ظرفیت 80 نفری دارد که به طور مساوی برای آقایان و خانم‌ها هر کدام 40 نفر در نظر گرفته شده، اما بخش جدید امکانات بیشتری دارد و مطابق با استانداردهاست.
حسینی شعار از آمادگی کتابخانه مرکزی برای پذیرش علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: افراد می‌توانند پس از بازدید بخش‌های مختلف، در بخش مورد علاقه اقدام به خواندن کتاب کنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
کتابخانه مرکزی همدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی